Σάββατο 18 Ιουλίου 2009

Always, no, sometimes think it's me, but you know I know when it's a dream...

...I think, er no, I mean, er yes but it's all wrong. That is I think I disagree.


This is the shadow of myself.
Wandering deep inside me,
it craves for my dreams
and kills my passion.
*
Sometimes I feel like smoke,
visible yet so immaterial.
My body, my heart,
my feelings and soul.
My life.
Everything.
Unlikely to be touched.
***
Sometimes
I wish I could leave,
I wish I could love,
I wish I could be different,
I wish I could change into a million things.
But in the end
all that is left
is stil me.

2 σχόλια:

  1. euxaristo poli gia tin empsixosi! hehe nomizo oti tin xreiazomai ipervolika poli auto to diastima.! Tora to po thelo na peraso einai mia alli istoria. Ena pragma 3ero mono sigoura, oti sto mellon me to mono pou thelo na asxolitho einai i texni, alla epeidi to mono epagelma sxetiko me tin texni pou mporo na kano stin ellada einai i arxitektoniki, skeftomai gia ekei. Meta isos kano photografia sto e3oteriko, sto parisi isos. na ta3ideuo kai na fotografizo einai to idaniko gia mena, an kai auto to kanoun ligoi tixeroi. I meta tha ithela na asxolitho me to cinema, na grapho kai na skinotheto tainies, alla auto k an einai diskolo! popo opws katalaves exo polla sxedia, :)... esi gia ti skeftesai?

    p.s: as po kai kati gia tin anartisi, gt tosi ora elega ta dika mou! poli omorfo to poiimataki, einai diko sou?? wow wow, an einai grafeis toso oraia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. * an einai diko sou ithela na po stin teleutaia protasi! oops!

    ΑπάντησηΔιαγραφή