Παρασκευή 16 Απριλίου 2010

Si vous laissez passer cette chance, alors avec le temps, c'est votre cœur qui va devenir aussi sec et cassant que mon squelette. Alors, allez y!




*
*
(That's my sister. She will probably murder me, if she founds her being here. I think she's beautifull. Underneath, my porcelain friend. Portraits, portraits, my kingdom for portraits!)
*
*







PS: I really really want to smoke right now. I occasionally do so,actually (I haven't smoked for almost three weeks), but now, I would really appreciate a cigarette. On a rooftop, or the terrace my friends and I usually go, watching they great, grey clouds slipping by on the sky... Maybe, dancing too... and certainly dreaming...
*
...quand je suis dans tes bras...
*
(noo, it's not me singing that! It's Frehel..)
*
*
I have really missed living. Somehow..

2 σχόλια:

  1. Oh se euxaristo poli! Man Ray???? auto kai an einai komplimento. Merikes fores niotho poli tixeri pou exo files pou dn exoun koblex kai pozaroun opws tous po! haha...
    Nomizo pos prepei na kaneis kai si flickr. Emena me voithise- kai akomi me voitha diladi- poli. kai os pros to thema autopepithisi alla kiros anakalipsa ti thelo peripou apo tis photografies mou1 Oh na nai kane flickr!
    Oso gia tis olokainourgies photos sous einai poli omorfes, exoun kati realistiko xoris omws na vgazoun kati vareto kai anebneusto! Eidika tin telutaia photo autis tis anartisis tin agapisa alitheia sou leo!:) Kai nomizo pos prepei na peiramatisteis kai me ta aspromaura filmakia, einai toso ma toso atmospherika!
    Ta mathimata kai oi panellinis einai mia alli istoria! Apla dn antexo allo kai exo pei xiliades fores ston eauto prepei na to kaneis mono kai mon gia na figeis apo do mesa ma einai pragmatika toso diskolo. Oloi mou lene pos prepei na ipervo ton eauto alla exo sxedon peistei pos auto einai adinato. Idi ipervaino ton eauto mou pu xodeuo toses ores apo tin zoi mou sta frontistira kai sto diavasma, konteuo na trelatho! Alla apo tin alli isws na axizei oxi gia tis spoudes kai ta ptixia alla gia oli autin tin eleutheria pou exoume meta! Thelo pragmatika na peraso auta ta 5 xronia taxideuontas kai kanontas texni, mono auto! Ax autos o enas minas mou fainetai vouno kai ta anathematismena ta moria ena akomi megalitero! *sigh*KALOKAIRI *sigh*

    Kalo kouragio
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ps. se para polles le3eis leipoun grammata tora to sineiditopoiisa! haha elpizo na vgaleis noima!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή